Hans Groenhuijsen Adviseur

Hans Groenhuijsen - Adviseur en interim-manager

Hans Groenhuijsen Adviseur

Biografie.

Hans Groenhuijsen studeerde (geschiedenis (Universiteit Utrecht) en bedrijfskunde (Interfaculteit Bedrijfskunde Delft) en werkte jarenlang als adviseur en interim-manager bij diverse ondernemingen en in verschillende management- en directiefuncties bij Boer & Croon, Centraal Beheer/Achmea, Athlon, Akzo Nobel, Pon en Rabobank International. Hij was vaak betrokken bij transformaties: reorganiseren en herstructureren, innoveren, fusies en overnames. Zijn 35 jaar ervaring liggen vooral in de wereld van automotive en mobiliteit. Zo werkte hij voor fabrikanten, importeurs en dealers, voor verzekeraars en banken, leasemaatschappijen en verhuurders, universele garages en (ketens van) schadeherstelbedrijven. Naast zijn advieswerk is hij actief als spreker en dagvoorzitter.

"Mobiliteit is onze business, veranderen is ons werk”

De focus en de waarde.

Als adviseur richt Hans zich op drie thema’s : strategie, innovatie en transformatie.
Met een heldere kijk op doelen en de weg er naartoe, focus op actie, resultaat  en versterking van de onderneming: efficiënter, effectiever, slimmer, en fit voor de toekomst.

Lees verder...

De thema's.

Regelmatig publiceert hij blogs/artikelen. Deze sluiten aan op zijn werk, en gaan dus over ontwikkelingen rondom auto en mobiliteit, de actualiteit maar ook de grote trends. En natuurlijk krijgen de onderwerpen ”innovatie” en “strategie” de nodige aandacht.

Lees verder...

 

De thema’s:

automotive-en-mobiliteit

Automotive en mobiliteit

automotive trends

automotive trends

Car of the future

Car of the future

Electric vehicle

Electric vehicle

Innoveren

Innoveren

Strategie

Strategie